• info@jahan3d.com
  • 021-55178292
  • wapp: 0902-5942454

خدمات پرینتر سه بعدی

همه نمی توانند پرینتر سه بعدی خود را داشته باشند ، بنابراین تعدادی از شرکت های خدمات پرینتر سه بعدی را و تعمیر و سرویس این دستگاه ها را در دستورکار خود قرار داده اند. ارائه سرویس و خدمات پرینت سه بعدی توسط این مجموعه ها به شما امکان می دهد تا طراحی خود را ارسال کنید و بدون نیاز به تجهیزات شخصی خود ، یک مدل چاپی سه بعدی کاملاً تحقق یافته را تحویل بگیرید. شرکت های فعال در زمینه چاپ سه بعدی در دسترس همه کسانی که می خواهند با این فرایند آزمایش کنند قرار دارند.

پرینتر سه بعدی و صنعت

 

نحوه ثبت سفارش خدمات پرینتر سه بعدی

برای اینکه خدمات پرینتر سه بعدی شما با کیفیت و دقت بالایی صورت بگیرد باید چند نکته مهم را در هنگام سفارش چاپ و پرینت طرح مدنظر قرار دهید.

  • طرح سه بعدی جسم خود را با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی  طراحی کنید و فایل نهایی را با یکی از فرمت STL و یا OBJ ذخیره کنید، پس از ذخیره سازی، فایل مورد نظر را از طریق واتس اپ به این شماره 09124838507 ارسال کنید.
  • بعد از بررسی فایل مربوطه هزینه به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.
  • با پرداخت هزینه صورتحساب، فایل سه بعدی به بخش خدمات پرینت سه بعدی ارسال خواهد شد.
  • در نهایت قطعه مورد نظر در موعد مقرر به مشتری تحویل میشود.
  • تحویل قطعه پرینت شده به صورت حضوری و یا ارسال از طریق تیپاکس و یا سایر روش ها انجام مپذیرد.

در صورت داشتن سوال و مشاوره با شماره تماس 02155178292 و یا شماره تماس 09124838507  تماس حاصل فرمایید.

سفارش آنلاین خدمات پرینتر سه بعدی

 

خدمات پرینت سه بعدی مناسب چه کسانی است؟

خدمات پرینتر سه بعدی نیازهای تمام کسانی که به چاپ سه بعدی احتیاج دارند، را به طور کامل برآورده می کند. حتی اگر پرینتر سه بعدی خود را نیز داشته باشید، چاپ و ارائه خدمات پرینتر سه بعدی هنوز هم می تواند برای شما مفید باشد. اگر می خواهید با اندازه ، مواد و خصوصیات پیچیده طرح و مدل مدنظر خود را آزمایش کنید، خدمات چاپ سه بعدی به شما امکان می دهد تا بتوانید با خیال راحت و ابعاد مختلف مدل های متعددی را امتحان کنید، تا متوجه نیاز اصلی خود شوید.

بنابراین اگر یک چاپگر سه بعدی رومیزی دارید، اما همیشه می خواستید یک پرینتر سه بعدی بزرگ را امتحان کنید، یا اگر می خواهید ببینید که نوع غیرمعمول چاپ پلیمری بدون سرمایه گذاری روی آن چه نتیجه ای دارد.مجموعه های مختلف ارائه دهنده خدمات چاپ سه بعدی  در کنار شما است تا اهداف و نیاز های شما را محقق نماید. و … خدمات چاپ سه بعدی در کنار شماست. استفاده از خدمات چاپ سه‌بعدی یک راه حل عالی برای از میان برداشتن بسیاری از موانع موجود در راه چاپ مدل و طرح های سه بعدی شماست. در ادامه یک راهنمایی مفید در راستای بهره مندی بهتر از  خدمات پرینتر سه بعدی و چاپ مدل های سه بعدی ارائه می دهیم:

چاپ سه بعدی چیست؟

در ابتدایی ترین تعریف، چاپ سه بعدی فرآیندی است که در آن مواد به صورت لایه به لایه گذاشته می شوند تا یک شی سه بعدی شکل بگیرد. (این فرایند افزودنی تلقی می شود زیرا این شیء از نقطه صفر شروع به ساخت می شود، برخلاف فرآیندهای تفریق که در آن مواد،توسط برش ، حفاری ، آسیاب یا ماشینکاری برش داده می شوند تا به شکل دلخواه برسند.)

پرینتر های سه بعدی را برای چاپ مدل های مختلف از مواد متنوع مانند پلیمر، پلاستیک یا فلز و … را به کار می گیرند.  

چاپگرهای سه بعدی انواع مختلفی از مواد مانند پلاستیک یا فلز و … را به کار می گیرند ، آنها توانایی تبدیل فایل های دیجیتالی حاوی داده های سه بعدی را به یک شی واقعی دارند، طراحی هایی که چه از طریق طراحی به کمک رایانه (CAD) و چه با کمک رایانه (CAM) ایجاد شده ، یا از اسکنر سه بعدی، برای ایجاد آن استفاده شده باشند، می توانند به عنوان داده ی اولیه در پرینترهای سه بعدی مورد استفاده قرار بگیرند.

خدمات پرینتر سه بعدی با جهان 3D

برای بهره مندی از مزایای چاپ سه بعدی، حتما نیازی به خرید یک دستگاه پرینتر سه بعدی ندارید. برخی از شرکت های فروش پرینتر های سه بعدی، خدمات چاپ سه بعدی، چاپ هدایا و سایر اقلام کوچک را به صورت سفارش قبول می کنند، آن ها طرح مورد نظر  مشتری را توسط دستگاه های پرینت سه بعدی خود تولید کرده و سپس آنها را برای مشتری ارسال می کنند. مشتریان می توانند فایل های سه بعدی شی مورد نظر خود را ارسال کنند تا شی خود را به صورت کاملا سفارشی دریافت کنند.

آیا پرینتر سه بعدی نیز یک نوع چاپ است؟

پرینتر سه بعدی را نیز می توان یک نوع چاپ در نظر گرفت، اگرچه نه آنطور که به طور سنتی تعریف شده است. تعاریف مربوط به بستر “چاپ” دو بعدی مانند ، نشریات ، یا عکس ها و… تعریف دقیق و متناسب با چاپ سه بعدی نیستند. اما از دیدگاه تکنولوژیکی ، چاپ سه بعدی نتیجه همان چاپ های قدیمی است که در آن لایه ای از مواد (معمولاً جوهر) اعمال می شود.

در چاپ های دو بعدی، مواد معمولاً آنقدر کم حجم است که ارتفاع قابل توجهی وجود ندارد. کاری که چاپ سه بعدی انجام می دهد این است که با استفاده از چندین لایه ، آن ارتفاع را افزایش می دهد. بنابراین معقول است که تعریف چاپ را گسترش دهیم تا ساخت اشیاء سه بعدی، از این طریق توجیهشود.

چاپ سه بعدی چگونه کار می کند؟

دقیقاً مانند چاپگرهای قدیمی، چاپگرهای سه بعدی از فناوریهای متنوعی استفاده می کنند. معروف ترین مدل سازی رسوب ذوب شده (FDM) است که همچنین به عنوان ساخت رشته های ذوب شده (FFF) شناخته می شود. در این نوع پرینتر ، یک رشته، متشکل از آکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) ، اسید پلیلاکتیک (PLA) ، یا یک ترموپلاستیک و … ،ذوب شده و از طریق نازل اکستروژن گرم به صورت لایه به لایهاعمال می شود.

فناوری دیگری که در چاپ سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد استریولیتوگرافی است. در این پرینتر سه بعدی ، یک لیزر UV در طیف وسیعی از فوتوپلیمر حساس به اشعه ماوراء بنفش حرکت می کند و یک نقشه از جسم مورد نظر در سطح آن را نشان می دهد. این پلیمر هر جا که پرتوی پرینتر را لمس کند ، جامد می شود و پرتو لایه شی را، بر اساس دستورالعمل های موجود در پرونده CAD یا CAM ، چاپ می کند.

مزایای چاپ سه بعدی چیست؟

با چاپ سه بعدی ، طراحان این توانایی را دارند که به سرعت مفاهیمی که در نظر دارند را به مدل های سه بعدییا نمونه های اولیه تبدیل کنند، و تغییرات سریع طراحی را پیاده سازی کنند. چاپ سه بعدی این امکان را به تولید کنندگان می دهد تا محصولات را بر حسب تقاضا تولید و نیازی به فضاهای بزرگ انبار محصولات خود نداشته باشند، زیرا از این طریق سرعت تولید مواد به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

از نظر عملی ، چاپ سه بعدی می تواند در مقابل تکنیک های تفریق موجب صرفه جویی در هزینه و مواد شود ، زیرا مواد اولیه بسیار کمی تلف می شوند. پرینتر های سه بعدی این وعده را می دهند که ماهیت تولید را تغییر دهد. پرینترهای سه بعدی در نهایت به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که پیچیده ترین طرح  های دو بعدی خودرا از طریق چاپ سه بعدی، به یک شی واقعی تبدیل کنند.

شرکت جهان 3d علاوه بر فروش انواع پرینترهای سه بعدی، خدمات قابل توجهی در زمینه پرینترهای سه بعدی ارائه می دهد. شما می توانید هر گونه فایل کد از شی مورد نظر خود را ارسال نموده و چاپ مورد نظر خود را به صورت سفارشی تحویل بگیرید. پس از ارسال فایل کد و تایید توسط شرکت، هزینه و شرایط به مشتری اعلام شده و در صورت توافق چاپ ها در اسرع وقت انجام می شود.برای اطلاعات بیشتر لطفا از طریق شماره تماس های درون سایت اقدام فرمایید.

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت محصولات پرینترهای سه بعدی

برای اینکه از خدمات پرینتر سه بعدی با کیفیت برخوردار شوید باید از  تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته و به روز این حوزه  استفاده نمایید. اما به طور کلی چند عامل مهم در تعیین قیمت تمام شده محصولات پرینترهای سه بعدی نقش مهم و اساسی دارد که در این بخش باید با آنها آشنا شوید.

  • جنس مواد مصرفی دستگاه پرینتر سه بعدی

پرینترهای سه بعدی از مواد مختلفی برای چاپ طرح و قطعه مورد نظر استفاده می کنند که رایج ترین آنها، مواد ABS و PLA هستند. این مواد نوعی پلیمر نرم هستند که از استحکام ، انعطاف پذیری، طول عمر بالایی برخوردار می باشند و به راحتی می تواند آن ها را در ۲۱۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد برای چاپ طرح سه بعدی استفاده نمود.

مواد  پلیمری ABS و PLA از قیمت متوسطی برخوردار هستند اما اگر برای چاپ طرح سه بعدی خود به ترکیباتی نیاز دارید که استحکام و انعطاف بیشتری داشته باشد قطعا باید از ترکیبات دیگری همچون  پلی اتیلن ترفتالات (PET) استفاده کنید که از قیمت بالاتری برخوردار است.

  • کیفیت و دقت بالا دستگاه پرینتر سه بعدی

 پرینترهای سه بعدی در هنگام فعالیت بر اساس طرحی که تکنسین تعریف می کند لایه های مختلف پلیمری را بر روی یکدیگر قرار می دهند. در هنگام کیفیت یا دقت کار توسط ضخامت لایه های مختلف مشخص می شود به همین دلیل هرچه ضخامت لایه ها نازک تر باشد. کیفیت نهایی بهتر و دقت کار بالاتر می رود که در این هنگام هزینه ارائه خدمات پرینتر سه بعدی بیشتر خواهد بود.

  • چاپ طراحی های با جزئیات بیشتر

اگر  مدل سه بعدی از جزئیات ریز و بسیار زیادی برخوردار باشد باید در هنگام چاپ طرح از متریال خاص و دقت بالایی استفاده شود. تا از این طریق بتوان مدل مورد نظر را  با جزئیات  دقیق و کیفیت بالا توسط  پرینتر های سه بعدی چاپ نمود.  

ساپورت چیست و چگونه می توان آن را کاهش داد؟

ساپورت درحقیقت بازو هایی است که  مانع از ریزش متریال و قالب کلی طرح در هنگام  پرینت مدل سه بعدی و لایه گذاری می شود. زمانی که  جسم از فراز و فرود و جزئیات بسیار زیاد برخوردار است دستگاه پرینتر سه بعدی در هنگام چاپ مدل از بازو هایی استفاده می کند تا  ابعاد و طرح کلی مدل با کیفیت چاپ شود. برای اینکه این بازو ها به طور کلی طرح کلی مدل را تحت تاثیر قرار ندهد و از هدر رفت متریال پلمیری جلوگیری شود ارائه کنندگان خدمات پرینتر سه بعدی از قانون YHT، مدل شکل حرف H یا  مدل به شکل حرف T استفاده می کنند.

مزایا و خواص مهم مواد مصرفی در پرینتر سه بعدی

برای ارائه  خدمات پرینتر سه بعدی با کیفیت، تکنسین دستگاه چاپ سه بعدی باید از متریال ها و فیلامنت‌های مطلوب و مرغوب  استفاده نمود.

  • متریال استفاده شده در محصولات پرینترهای سه بعدی باید از استحکام بالا برخوردار باشند.
  • فیلامنت ها باید از انعطاف پذیری متوسط و روبه بالایی بهره مند باشند.
  • طول عمر فیلامنت ها باید زیاد باشد تا قطعه چاپ شده در بخش های مختلف صنعتی و تجاری کارایی مناسبی داشته باشد.
  • یک متریال مرغوب باید بتواند دمای ۲۲۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد را در هنگام تزریق تحمل کند و دشواری استفاده کمی داشته باشد.
  • فیلامت ها باید در برابر کشیدگی ، ازدیاد طول و… استحکام کششی بسیار بالایی داشته باشند.
  • عملکرد مناسب و انعطاف بالا در دمای پایین
  • مقاومت بالا در برابر سایش و آسیب های سطحی
  • مقاومت شیمیایی بسیار در برابر عوامل مختلف به خصوص روغن و گریس

 

کپی رایت 2024 | همه محتوای سایت برای جهان 3D محفوظ می باشد.

Support